23948sdkhjf

Analyse: Derfor har strategien fejlet for Coop

Glubske konkurrenter og et benhårdt marked har gjort det nærmest umuligt for Coop at komme i mål med sin strategi. Den nu rulles delvist tilbage under halvandet år efter at den blev annonceret
Coop skal med fornyet økonomi genopfinde sig selv. 

Men det bliver en benhård kamp på dagligvaremarkedet mod en lang række konkurrenter, der har skruet op for offensiven i de seneste år.

Sådan lyder analysen fra en række detaileksperter, som RetailNews har snakket med. 

- Det er en forandring, som er dybere end ellers. Man lapper ikke ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.719